سلام

در این وبلاگ می خواهم مطالبی هرچند اندک ولی مفید ، در مورد چهارچوب بازی سازی Godot یا به انگلیسی Godot Game Engine را قرار بدهم .

چهارچوب نرم افزاری بازی سازی Godot ( که به صورت GOD-Oh تلفظ می شود . ) یک بسته ی نرم افزاری رایگان و ساده برای ساخت بازی های دو بعدی و بازی های سه بعدی بسیار ساده است که به صورت منبع باز و کاملا رایگان و تحت لیسانس MIT عرضه شده است ( رایگان برای استفاده و نشر تولیداتی که توسط این بسته ی نرم افزار ساخته می شوند . )

Godot توانایی منتشر کردن بازی ها برای پلتفرم های مختلف را داره و کسانی که تجربه ی برنامه نویسی و اطلاعات کلی در مورد بازی سازی دارند ، می توانند زیر و خم این قالب را در کمتر از دو هفته یاد بگیرند .

 

امیدوارم مطالبی که در آینده برای شما می گذارم ، مفید باشند

 

قسمتی از پست پیش فرض این بلاگ که از نظرم جالبه ، برای همین این رو حذف نکردم .

 

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار

تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

 

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.