سلام ،

همانطور که گفتم ، قصد نوشتن آموزش در مورد Godot Game Engine رو دارم ، ولی نمی دونم از کجا شروع کنم !؟

اولین مسئله ی اساسی که باهاش مواجهه شدم اینه که سطح آموزش باید چی باشه !؟

با این فرض شروع به کار کنم که کسایی که این مطالب رو می خونند کاملا تازه کارند و حتی با مباحث پایه ای برنامه نویسی و مهندسی نرم افزار آشنا نیستند ؟ یا فرض رو بر این بگیریم که خوانندگان دانش پایه ای در زمینه ی برنامه نویسی یا علوم پایه ای دارند و فقط می خواند خیلی سریع با Godot Game Engine آشنا بشند و از اون استفاده کنند !؟

 سوال بعدی اینه که ،آیا برای نقطه ی شروع از اسناند رسمی سایت Godot استفاده کنم !؟ از آموزش های انگلیسی بهره بگیرم !؟ یا همه چیز رو از اول بنویسم !!

این ها سوال هایی هستند که باید قبل از دست به قلم ( کیبورد ) شدن بهشون جواب بدم .

همیشه سخت ترین قدم برای شروع کاری ، قدم اوله ! می خوام قدم اول رو درست بردارم .

 

سعی می کنم تا آخر هفته ی آینده  تصمیم خودم رو بگیرم و اولین مطلب رو برای شما پست کنم !

 

خداحافظ